اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اعمال محدودیت‌ ترافیکی از چالوس و هراز به کرج

کارشناس ترافیک پلیس راه استان البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر در محورهای چالوس و هراز از سمت شمال به جنوب در ابتدای هر دو مسیر ترافیک های پرحجمی دیده می شود، گفت: دو محور شمالی کشور یعنی چالوس و هراز امروز یک طرفه می‌شود.

اعمال محدودیت‌ ترافیکی از چالوس و هراز به کرج

 سروان مسعود خانجانی، کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: به واسطه تعطیلات حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان البرز با افزایش چشم گیری مواجه بوده است.

کارشناس ترافیک پلیس راه استان البرز با بیان اینکه در آزادراه تهران-شمال حجم ترافیک بازگشت مسافران آغاز خواهد شد، ادامه داد: در حال حاضر ترافیک کرج-چالوس نیمه سنگین ارزیابی می‌شود.

خانجانی با اشاره به اینکه پیش بینی افزایش ترافیک و حجم بالای مسافران در مسیر بازگشت  مقرر شد محدودیت‌های ترافیکی در مسیر شمال به جنوب اعمال شود، اظهار کرد: در این راستا تردد وسیله نقلیه از انتهای آزادراه تهران-شمال محدوده شهرستانک  به سمت مرزن آباد ممنوع  و تا تخلیه بار ترافیکی این محدودیت ادامه دارد.

شایان ذکر است مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

 انتهای پیام/ج/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول